Veelgestelde Vragen

Hoe werkt het bestellen van thee?

Je stelt je eigen thee samen door alle 4 stappen te doorlopen. Je begint met een basisthee, voegt alle smaken toe die je lekker vindt, kiest vervolgens een verpakking en ten slotte voer je een naam in voor je blend. Hieronder lees je wat er met je bestelling gebeurt nadat je hebt besteld.

Wat voor soorten thee zijn er?

Hier vind je meer informatie over alle smaken en de soorten thee die we gebruiken.

Hoe zet ik een goede kop thee?

Je hebt ongeveer 2 gram thee nodig per kopje thee. Je krijgt het lekkerste kopje thee als je eerst je theeblend in een theeglas of theepot hangt en vervolgens heet water eroverheen giet. Let op het type thee. Je kunt zwarte thee maken met (bijna) kokend water, maar dit maakt groene thee bitter. We geven altijd brouwtips op onze verpakking, waarin ook de watertemperatuur staat vermeld.

Kan ik ook jullie thee in de winkel kopen?

Onze kant-en-klare theemelanges zijn nog niet te koop in winkels. Heb je een winkel en ben je geïnteresseerd in het verkopen van onze heerlijke thee? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier, per e-mail info@theebrouwerij.nl of telefonisch op 020-2602601.

Waarom zou ik thee kopen bij de Theebrouwerij?

Natuurlijk hoef je helemaal niets te doen! Maar laten we eerlijk zijn, we zouden het absoluut geweldig vinden als je de theebrouwer in jezelf ontdekt. Wij vinden dit persoonlijk verrijkend en dat kopje thee smaakt net iets beter. Het feit dat dit je leven bewuster en gezonder zal maken, is natuurlijk een bonus.

Wat zijn de verzendkosten?

De brievenbuszakken worden verzonden als brievenbuspost, de verzendkosten bedragen €5,25 per zak.

De cadeaublikken worden verzonden met DHL. De verzendkosten bedragen €7,95 per pakket.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen bij de brouwerij zijn inclusief BTW. In het winkelwagenoverzicht kunt u zien hoeveel BTW u betaalt over uw bestelling.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?

Levering vindt plaats binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling, behoudens bijzondere omstandigheden.

Kan ik de thee retourneren?

Helaas is dit niet mogelijk. De thee is een product dat speciaal voor u op maat is gemaakt, wat we niet kunnen terugnemen.

Kan ik mijn pakket als cadeau versturen?

Natuurlijk is dat mogelijk! We pakken het pakket graag feestelijk voor u in voor €0,50. Voer tijdens het bestelproces de boodschap in die u op de cadeaukaart wilt zetten. Kies onder de verzendmethoden voor de optie om in cadeauverpakking te verzenden. Als u het pakket naar een ander afleveradres wilt sturen, zodat de persoon het cadeau thuis ontvangt, voer dan een ander afleveradres in.

Welke betaalmethoden zijn er bij Theebrouwerij?

Bij Theebrouwerij betaalt u met Ideal. Als u via WhatsApp bestelt (via 06-15073333), betaalt u via een betaalverzoek.

Levert Thee Brouwerij ook aan bedrijven?

We maken thee op maat! Maar we kunnen ook thee in bulk maken. Als bedankje na een babyshower of bruiloft, als relatiegeschenk of als kerstcadeau. De thee is op maat gemaakt met een naam naar keuze! Zet uw bedrijfslogo, een leuke boodschap of de naam van het bruidspaar. Heeft u een briljant idee voor een etiket of specifieke wensen? We kunnen het etiket volledig aanpassen aan uw wensen.

Hoe kan ik contact opnemen met Theebrouwerij?

U kunt contact met ons opnemen via info@theebrouwerij.nl of door een opmerking achter te laten via het contactformulier.

Winkelwagen